2035 shu yildan boshlab Yevropa Ittifoqining barcha 27 davlatida ichki yonuv dvigatelli avtomobillarni sotish taqiqlanadi; sintetik, ekologik toza yoqilg‘ida ishlaydigan avtomobillar bundan mustasno bo‘ladi.
75% dunyodagi avtomobil akkumulyatorlari ishlab chiqarish quvvati va elektrolitlar, hamda akkumulyator anodlari ishlab chiqarishning qariyb 90% Xitoyda jamlangan.
45% zamonaviy krossoverlar egalari Motor Easy sug‘urta kompaniyasi va Britaniyaning WhatCar jurnali ekspertlari o‘tkazgan so‘rov natijalariga ko‘ra, hayotlarining ikki yilida multimedia, navigatsiya tizimlari va boshqa elektronika bilan bog‘liq muammolarga muntazam ravishda duch kelishadi.
300 km/soat ushbu tezlikda poyga mashinasi ko‘plab Formula-1 jamoalari tomonidan qo‘llaniladigan maxsus Brembo tormoz tizimlarini sinovdan o‘tkazish jarayonida bir zumda to‘xtashni amalga oshiradi.
40% shuncha foizga elektromobilni sezmaslik xavfi benzinli dvigatelli mashinaga qaraganda yuqori – elektr batareyali mashinalar harakatlanish chog‘ida ancha kam shovqin chiqaradi.
1120 km bu Amerika Revo Zero startapiga tegishli Energy vodorod minivenining quvvat zaxirasidir; vodorodli yonilg‘i elementi faqat mavjud bo‘lgan elektr batareyasi zaryadsizlanganda ishlatiladi, deb taxmin qilinadi.
105 km/soat aynan shu tezlikda qahva kunjarasi yoqilg‘i vazifasini bajargan avtomobil 2013-yilda harakatlangan; biroq, faqat gaz generatorlari bo‘lgan avtomobillar qattiq yoqilg‘ida ishlashi mumkin.